FANDOM

KGK to Królewna Grudkowego Kosmosu. Jest drugą najczęściej występującą królewną, tuż za Królewną Balonową. Jej kontrastową wersją jest Książę Grudkowego Kosmosu. Jake i Finn byli w Grudkowym Kosmosie, gdy KGK przypadkowo ugryzła Jake'a w nogę. Od Odcinka "Obcinanie włosów" uciekła z domu do lasu i przez pare tygodni siedziała tam i jadła fasolę. Według jej opowieści, w odcinku "Potwór" znalazła watahę wilków, która wzięła ją pod opiekę, lecz uciekła ze względu na to, że z powodu jej hałasowania wilki ją zaatakowały. Podczas ucieczki znalazła małą wioskę i zaczęła ją terroryzować jako "Potwór". Zaczęła zjadać wszystkie zapasy. Po tej historii powróciła do swojego domu w Grudkowym Kosmosie. Bardzo lubi sie zakochiwać w innych postaciach, lecz zawsze to są tylko zauroczenia. Jest niegrzeczna wobec rodziców. Pierwszy raz wystąpiła w odcinku "Tarapaty w Grudkowym Kosmosie". 

Królewna Grudkowego Kosmosu
KGK.png
Królewna
Imie: Królewna Grudkowego Kosmosu
Wiek: 15/16
Płeć: Kobieta
Rasa: Grudki
Zajęcie/Praca: Bycie Królewną, Plotkowanie
Dubbing Polski: Jarosław Boberek
Oryginalny Dubbing Pedleton Wart

Wygląd:Edytuj

Wygląda jak fioletowa chmurka. Ma bardzo ostre zęby i żółtą gwiazdkę na czole, która świeci, gdy Królewna lewituje. Kiedy się pobije, wygląda jak kula z rękami. Nie nosi nawet korony, która reprezentowałaby jej szlachetność, jednakże prawdopodobnie gwiazdka na czole jest jej odpowiednikiem.

Umiejętności:Edytuj

Jak większość Grudek, nie ma nóg, ale potrafi latać. Może także komuś wstrzyknąć jad, który zamienia ugryzionego w Grudkę. Kiedyś prawie zrobiła z Jake'a przez przypadek grudkę.

Osobowość:Edytuj

Zachowuje się jak buntownicza nastolatka. Kłóci się z rodzicami i śmieje się z czyiś porażek, lecz potrafi być miła dla innych. sto źle rozumie niektóre rzeczy i szybko wpada w złość, na przykład w odcinku "Prosto z Nocosfery" pomyślała, że rzeź, którą prowadzi Hunson Abadeer to impreza i weszła na nią, ponieważ jest na niej Królewna Hot-Dog. Jej najlepszą przyjaciółką jest Melissa i królewna Żółw (o której wiadomo niewiele).

Ciekawostki:Edytuj

  • Jest (wg. Pendletona Warda) zbudowana z napromieniowanego pyłu gwiezdnego.
  • Jej "klejnot" na czole można wyjąć. Zrobili to Finn i Jake w odcinku "Król Zły". Jak potem się okazało, nie był to klejnot (w odróżnieniu od reszty klejnotów królewien, nie wpadł w żaden otwór w Księgowidle przeznaczony dla klejnotów).
  • Najprawdopodobniej ma kompleksy, marzy o byciu seksi.
  • W odcinku Tarapaty w Grudkowym Kosmosie jest zaproszona na podwieczorek.
  • Najlepsze chwile w życiu spędziła w klubie filmowym Finna i Jake`a.
  • Jej ciało pokryte jest małymi fioletowymi włoskami
  • Pen Ward zdradził, że wymyślił głos KGK, gdy pewnego dnia dla zabawy przeklinał udając przy tym nieogarniętą nastolatkę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki