FANDOM

Marcelina Abadeer, a właściwie Marcelina Królowa Wampirów(ang. Marceline Abadeer, Marceline the Vampire Queen), to ponad 1000-letni wampir, demon i człowiek. Marcelina nie żywi się krwią, lecz kolorem. Należy do niej wiele miejsc w Ooo. 

Marcelina
Marcy
Marcelina
Imię Marcelina
Wiek +1000
płeć Kobieta
Rodzina Hunson Abadeer - Ojciec, Ash - Były Chłopak

WyglądEdytuj

Marcelina jest wysoka na około 1,7 metra. Ma bladoniebieską skórę, zielone oczy (w odcinku Red Starved) i długie, czarne włosy sięgające do stóp. Na szyi ma ślady po ugryzieniu. Marcelina nie ma konkretnego ubioru. W każdym odcinku jest inaczej ubrana. Często też zmienia fryzury. W odcinku "Chodź ze mną" Marcelina ma zgoloną część głowy i włosy do ramion. Jest bardzo chuda, czasami nawet chudsza od Królewny Balonowej, jednak jej kształty zależą od tego, kto ją rysuje. Często lewituje, jednak, gdy stoi jest wyższa od większości bohaterów. 

W wieku 7 lat nie różniła się zbytnio od normalnych dzieci (poza kłami, bladą skórą i ostrymi uszami. Ubrana była w czerwoną bluzkę i granatową sukienką, a na nogach nosiła czerwone buciki i tylko jedną skarpetkę. We Wspomnienia Wspomnień widzimy Marceline po rozstaniu z Lodowym Królem, gdzie jest zauważalnie starsza, ma dłuższe włosy, jej ubranie jest zniszczone, nie ma butów, a jej czerwona bluzka jest wyblakła. Ma także poplanioną sukienkę. Prawdopodobny jej wiek w tamtym okresie to 8-9 lat. 

SłabościEdytuj

Marcelina nie może znieść dotyku promieni słońca na sobie. Zadaje jej to straszny ból. Ale nieudowodnione jest czy Marcelina może zginąć narażona na słońce bez ochrony. Aby ochronić się przed szkodliwym działaniem promieni słońca, Marcelina zakłada na siebie zakrywające ciało ciuchy lub kapulusze. Nie wychodzi często w dzień. Czasami można zobaczyć ją w nocy. Czosnek też działa na jej zdrowie negatywnie.

.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki