FANDOM

Panna Jednorożek (ang. Lady Rainicorn) to połączenie jednorożca i tęczy. Jest zwierzakiem, a zarazem najlepszą przyjaciółką Królewny Balonowej. Uwielbia altówkę, dzięki czemu stanowi idealną parę dla Jake'a i czasami towarzyszy mu i Finn'owi w przygodach. Mówi po koreańsku, po polsku mówi płynnie jedynie z użyciem Uniwersalnego Translatora. Zdarza się, że wypowiada zdania bez jego użycia. Jake to jedyna osoba, oprócz rodziców jednorożka i Królewny Balonowej, która zna koreański, więc ją rozumie. W odcinku "Panna Jednorożek i Coś" dowiadujemy się, że Jednorożek jest w ciąży. W odcinku "Jake the Dad" dowiemy się, że urodziła 5 jednorożko-psów. Dowiadujemy się w tym odcinku, że mają synów: T.V. i  Kim Kil Whan oraz córki: Violę, Charlie i Jake Jr. Jej męskim odpowiednikiem jest Pan Jednorożek. 

Panna Jednorożek
Panna Jednorożek
Panna Jednorożek
Imię: Panna Jednorożek
Płeć: Kobieta
Wiek: ok.25
Zajęcie/praca: Transport Królewny Balonowej, matka
Rasa: Jednorożek
Rodzina: Bob Jednorożek (Ojciec) Ethel Jednorożek (Matka) Jake (chłopak)

Szczeniaki (Dzieci)

Dubbing Polski: Klementyna Umer

Wygląd:Edytuj

To długa i giętka jednorożka. Ma tęczowe paseczki na całym ciele i długą blond grzywę oraz ogon. Posiada także wielkie okrągłe oczy podobne do tych, które ma Jake. Wyposażona jest również w jeden ostry, biały róg na szczycie głowy. Jej matka ma długie ciało, tak jak ona, jej ojciec ma krótkie. To znaczy, że odziedziczyła po matce długość ciała. 

Ciekawostki:Edytuj

  • Po polsku może mówić jedynie jako staruszek, ponieważ translator nie ma innych zrozumiałych opcji. Posiada tylko głosy: "Staruszek" "Kosmita" i "Potwór" .
  • Rozumie język angielski (w naszym przypadku to język polski), ale nie potrafi rozmawiać w tym języku.
  • Jej rodzice mają oryginalne tłumacze i nie muszą używać opcji staruszek, by można było ich zrozumieć.
  • Jest matką pięciorga dzieci, a ich ojcem jest Jake.
  • Jake Junior uważa, że ma dziwny gust odnośnie mężczyzn.
  • Może przenikać przez ściany.
  • Może zmieniać kolory elementów otoczenia oraz środowiska (np. drzew).
  • W odcinku Panna Jednorożek i Coś jedyny raz bez translatora mówi po Polsku (Angielsku): "Jake, jestem w ciąży!" i "Lodowy Król".
  • Można przejść na wylot przez jej ciało. Możemy to zobaczyć w odc. Ciarki[1]
  • Jako zabawka w "All the Little People" ma inne kolory niż normalnie.
  • Jej ulubionym napojem jest mrożona latte.
  • W "Żar Miłości" Jake mówi, że jej brzuch ma 6 metrów długości.
  • Na jej ciele nie ma pomarańczowego koloru, możnaby przypuścić, że razem z Jake'm, który jest pomarańczowy, stanowią idealną parę.
  • W odcinku Pilot nie mówiła po koreańsku, tylko grzechotała.

[2]

Więcej z Fandomu

Losowa wiki