FANDOM

The Lich (Lub Król Zły w polskiej wersji językowej)  Jest odwiecznym wrogiem Finna i Jake'a.

The Lich
Zły.png
Król Zły
Imię Król Zły
Wiek +1000
Płeć Mężczyzna
Rasa ?
Zajęcie Sianie zła wokół
Rodzina ?

WyglądEdytuj

Król zły jest bardzo potężnym, oraz nieumarłym czarnym charakterem. Jest on bardzo przebiegły. Przypomina szkieleta, który jest w stanie rozkładu. W jego oczodołach są złowrogie, zielone światełka. Mierzy ok. 4 metry. Nosi żelazną koronę. Posiada długą ciągnącą się po ziemi szatę, oraz postrzępioną na końcach pelerynę.

UmiejętnościEdytuj

Ponieważ jest królem, czarnoksiężnikiem i władcą umarłych jego moce są niemal nieograniczone. 

- Potężna zdolność nekromancji może wskrzesić wiernych mu nieumarłych bez wypowiadania zaklęć, a nawet nie musi być w pobliżu aby ich kontrolować.

- Potrafi wysysać życie samym dotykiem, ziemia po jego przejściu staje się spalona, roślinność martwa, a woda zanieczyszczona i zatruta.

- Zdolność do lotu i zmiany we mgłę.

- Zdolności do kontroli i manipulacji umysłu Król Zły potrafi rzucać zaklęcia, dzięki którym jest w stanie przejąć kontrolę nad ofiarą i wydawać jej polecenia. Korona i kolczyki jakie posiada KB są w stanie uchronić noszącego od zaklęć.

- Potrafi używać czarów destrukcyjnych. Najczęściej miota we wrogów demonicznymi zielonymi płomieniami. Płomienie te nie są zwykłym ogniem i mają jedną słabość: nie są w stanie zabić osoby która ma przedmiot, w którego przelano wielkie emocje np. przyjażń i miłość.

- Opętywanie. Ponieważ Zły nie jest ani istotą śmiertelną ani w pełni materialną jest zdolny do przyswojenia sobie czyjegoś ciała. Zdolność ta zależy od mocy Króla Złego jak i siły ofiary. Opętał Ślimaka, dzięki któremu się wydostał. Opętał też Królewnę Balonową.

- Nieśmiertelność. Króla nie można zabić, jedynie uwięzić. Po zniszczeniu jego cielesnej formy traci część mocy, ale jego dusza pozostaje nienaruszona i może podporzątkować sobie słabe istoty, np. Ślimaka.

CiekawostkiEdytuj

  • W odcinku Finn the Human wypowiada on życzenie by wszelkie istoty żywe zostały zniszczone.
  • W odcinku Król Zły zabija on Billiego i "ubiera" jego skórę by się zamaskować.
  • W odcinku Król Zły Finn i Jake nieświadomie (myśląc, że to Billy) pomagają Królowi dostać się do wymiaru, w którym mieszka Prismo.
  • Król Zły potrafi opętać istoty żywe, które nie mają przy sobie ochronnych klejnotów (lub przedmiotu wykonanego z milosci lub przyjazni np swetra od Królewny balonowej który dostaje w odcinku Śmiertelne Zło)
  • Prawdopodobnie odpowiada za upadek ludzkości i Wielką Wojnę Grzybów. Świadczy o tym fakt, że w rzeczywistości, w której by nie istniał ludzie by przetrwali.
  • Jest on pierwszym największym zagrożeniem dla Ooo, drugim jest Ogniowa Królewna, a trzecim Gieniu (Finn i Jake są rozpatrywani).
  • Jest jednym z największych lęków Finna.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki